úterý 8. října 2013

MČR v lezení na obtížnost 2013

Můj první start na MČR v lezení na obtížnost

 
 
 
Druhá kvalifikační cesta
5.-6.10.2013  proběhlo v lezeckém centru Vertikon - Singingrock ve Zlíně Mistrovství České republiky v lezení na obtížnost. Na tomto závodu jsem byl poprvé a tak jsem neměl žádná očekávání. Po příchodu mě překvapilo, že bude závodit pouze 29 můžu a 9 žen. Mužů do semifinále postupovalo 26, takže byla pro mě reálná šance se tam dostat, což se také podařilo.
 
A nejen o fous. Do semifinále jsem postupoval ze 16-tého místa, což mě moc potěšilo!
 
Závody byly udělány na dva dny. První den pro muže i ženy byly nachystány 2 kvalifikační cesty, které se lezly stylem flash. Byl jsem moc rád, že jsem vylezl tak vysoko. Dost lidí spadlo mnohem dříve. Šel jsem do cest s prázdnou hlavou.
 
Nervózní jsem byl jen u 1. kvalifikační cesty, kdy se mi trochu u první expresky klepaly ruce. U druhé jsem už byl v pohodě a lezl si pro radost.
 
Semifinále probíhalo druhý den hned ráno. V 10:00h se uzavřela izolace. Lezlo se stylem OS. Když se začalo závodit a první závodníci odcházeli z izolace, všechny nás nemile překvapovalo, jak krátkou chvíli lezli. Cesta na začátku byla už od vidění těžká.. dost lidí tam spadlo hned u 2. expresky. Šel jsem jako 8-mý na řadu. Nečekal jsem však, že to bude tak rychle. Sotva jsem se stihl zahřát a rozlézt a už jsem se navazoval na lano.
 
Semifinálová cesta
Semifinálová cesta mi sedla. Těžký krok u druhé expresky se mi podařil lehce zdolat skokem... a ono
to vyšlo. Tak jsem lezl dál a dál. Měl jsem radost, že jsem nespadl hned na začátku. Pak se mi v jednom kroku protočil stup na nohu!! Ale podržel jsem to a šel dál.

Za dalších pár expresek jsem se dostal do těžkého kroku. Natahoval se do dalšího chytu, ale ten jsem pouze tečoval. Měl jsem radost, že jsem vylezl tak vysoko. To jsem opravdu nečekal!
 
 
Chtěl bych poděkovat všem organizátorům a všem, kdo se na závodech podíleli. Muselo vše dát tolik práce. Z mého pohledu, skvěle odvedená práce. Skvělá hudba, moderátoři a celková organizace! Díky, příští rok určitě znovu rád přijedu...
 
 
 
 
 
 
 
Video kvalifikace 1
 
Video kvalifikace 2
 
Video Semifinále
 

 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat