sobota 8. února 2014

Police nad Metují 2014

Police nad Metují - Novoroční oupn

 
 
18.1. se v Polici nad Metují pořádal již 23. ročník závodů na obtížnost s názvem Novoroční oupn. Jelikož to z Brna není nejblíže, vyráželi jsme okolo 5:50h. Čekala nás 3h cesta mlhou.
 
O postup do finále se popralo celkem 6 žen - z toho 6 postupovalo do finále. My, chlapy, to měli trochu horší. Celkem registrovaných závodníků 26, z toho nás do finále postupovalo 12.
 
Byly pro nás připraveny 3 kvalifikační cesty, které se mě osobně moc líbili. Obtížnost byla zhruba 6c, 7a, 7b+. Ty dvě lehčí se mi podařily dolézt až do topu, v poslední kvalifikační cestě jsem topoval top.
 
 
 
Nakonec nás do finále postoupilo 15, protože čtyři jsem postupovali z 12-tého místa.
 
 
 
    Finálová cesta byla parádní. Diváci a moderátor byli skvělí! Krásně se mi lezlo. Ani mi nenateklo. Spadl jsem v cca polovině cesty díky tomu, že jsem přehlídl nohu. Krok jsem si díky tomu udělal těžší a bylo to. Takže jsem celkově skončil 15-tý. Nevadilo mi to, byl jsem opravdu moc spokojený a zároveň moc šťastný, že jsem postoupil do finále. Bylo nás tam opravdu hodně a bodově jsem byl nad čarou o pouhé "plusko" (teč).
 

 
Finálová cesta. Leze Vláďa Střílek
 
 
 
Výsledky MUŽI
Výsledky muži - Police nad Metují 18.1. 2014
 
 
 
Příště se moc rád vrátím.


Žádné komentáře:

Okomentovat