pondělí 10. března 2014

1. kolo ČP v lezení na obtížnost

Praha Smíchoff 15.2.2014
 
 
Druhá kvalifikace vedla přes velké struktury AIX
 
V Praze se 15.2. uskutečnil 1. závody českého poháru v lezení na obtížnost. Celkem nás přijelo 24. Nechyběli ti nejlepší, jako Adam Ondra a Tomáš Binter. Lezli jsme dvě kvalifice obtížnosti 7c a 7c+/8a. Krásné cesty od Honzi Zbraňka.
 
První se mi podařila v pohodě vylézt do 3/4. V druhé jsem bohužel udělal chybu, podcenil jsem vzdálenost a nedošáhl na chyt. To mě hodně mrzelo, protože síly jsem měl dost. Nakonec z toho bylo 20-té místo. Nevadí, na příštím kole zaberu více!
 
S přehledem vyhrál Adam Ondra, který dolezl do topu. Tomáš Binter byl druhý, který pouze tečoval top. Třetí místo obsadil Ondřej Ďoubal.
 
 
 
 
 
 
Výsledky

Výsledková listina
 
 
 
 
 
 
Moje videa z kvalifikací
 
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat