středa 16. července 2014

Epita 9

Epita 9

 
Do této cesty jsem se zatím nepouštěl, protože jsem měl v Holštejně rozlezené jiné cesty. V pondělí 7.7. 2014 jsem jel do Holštejna s Ríšou. V ten den mě napadlo, že bych ji mohl zkusit. Do cesty jsem nastoupil velice opatrně, protože je těžké 1. cvakání. Trvalo mi, než jsem tam našel chyty, ale když byla 1. preska cvaknutá, bylo vyhráno. V 1. pokusu jsem si několikrát odsednul či spadnul. Vypadalo to tak nadějně, že jsem si říkal, že to druhým pokusem zbombím. Jen kdyby nebylo takové teplo. Ten den bylo kolem 30-ti stupňů, tak jsem se hrozně potil.
 
Po pár krocích v druhém pokusu jsem se strašně potil. Ruce jsem měl celé mokré, pořád jsem musel mágovat a i tak to nepomáhalo. V klíčovém bouldru jsem spadl. Tak příště.
 
Příště přišlo velice brzy a to v sobotu 12.7.2014 kdy jsem jel do Holštejna s Michalem Halvou, Vaškem Jarolíkem a pak za námi přijel i Vláďa. Do Epity jsem nastoupil s vidinou, že to chci dát na RP a hned v prvním pokusu (v ten den). Tedy celkově na 3. pokus.
 
Jak to dopadlo? Koukněte na video 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat