úterý 9. června 2015

Sofia 9+

Dárek k 27 narozeninám - Sofia 9+

 
 
Nejtěžší krok v Sofi 9+

Tuto cestu ve Sloupu (Staré skály) jsem poprvé zkusil 8.8.2013. Uběhlo mnoho a mnoho výjezdů, vyzkoušel jsem hodně programů. Nakonec mi nejvíce pomohl program od Karolíny Nevělíkové, která začátek šla úplně jinak, než by bylo původně razeno. Najdenou jsem ucítil, že má cenu cestu lézt.
 
 
    
 
 To nic ale neřešilo na faktu, že v těžké sekvenci od "kostky" mi vždy došlo a padal jsem jako hruška. Letos už pokusy začaly být nadějnější, ale stále jsem neměl vytrvalost s sílu propojit tu těžkou sekvenci. Viz video. 1. Březnové pokusy nebyly moc dobré, byla špatná podmínka - moc zima a vlhko.
 
 
Sofii se mi podařilo vylézt v den mých 27 narozenin, 4.6.2015, kdy jsem byl ve Sloupu s mým kamarádem Vaškem, kterému moc děkuji za trpělivost a jeho velkou podporu! Moc jsem si přál tuto cestu vylézt a nadělit si tak nejkrásnější dárek, co bych si jen mohl přát....a podařilo se! Nacvakal jsem si ji, zkusil těžký krok, který jsem hned dal (před tím jsem si odsedával). To mi hodně přidalo na morálu, že by to mohlo jít. Dal jsem rest a v první ostré bombě Sofii přelézám. Viz. video
 
Mám velikou radost, že jsem obtížnost zase posunul dále, uvidíme, kam to letos dotáhnu. V plánu mám určitě 1x 8a v Krase.

 
VIDEO Z FINÁLNÍHO PŘELEZU



 
 
 
 
 

V březnu ještě bývá hodně vody

Lano dostává v Sofii pěkně zabrat
 
Březnové pokusy - nahřívám, přemýšlím a doufám nad Sofií
 
 
 
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat