neděle 30. června 2013

Extáze 9 (7c)

Extáze 7c (9 UIAA)

moje první devítka


Tak se mi to konečně povedlo! Na 8. ostrý pokus se mi podařila vylézt parádní cesta Extáze v Holštejně 28.6.2013. Tato úžasná cesta se mi skoro podařila vylézt na 2. pokus. Stačilo tak málo! V ten samý den jsem dal ještě další dva pokusy, ale marně. Kůže a síla šla rychle pryč.


Při další návštěvě jsem dal 2 ostré pokusy. Panovala však obrovská vedra a skála byla navlhlá a teploměr ukazoval 32 stupňů!!

Nakonec se mi Extáze podařila vylézt v pátek 28.6.2013 na, v ten den, 2. pokus. Byla super podmínka, kolem 16 stupňů. Díky mojí šikovnosti jsem si dokázal "zlehčit" poslední těžký bouldrový krok a tak mě cesta pustila dál. Když by mi někdo vyradil tento program dřív, mohla už cesta být moje.

Mám velkou radost!


 
 



 



Žádné komentáře:

Okomentovat