pátek 14. března 2014

vhs open 2014

VHS open 2014

 
8.3.2014 se lezecké Klajdě pořádal další ročník závodů VHS open. V minulém ročníku jsem mezi chlapy vyhrál 1. místo, tak jsem se těšil, zda-li se mi podaří obhájit. Úsměv mě přešel, když mi napsal kamarád Vláďa Střílek, že přijede závodit. "Ajaj", jsem si řekl, "tak letos budu druhý".. :-)
 
 
Lezlo se klasicky 5 kvalifikačních cest v obtížnosti tak 5b - 6c. Nelezlo se mi úplně nejlépe. Cítil jsem v sobě lehký pocit nátlaku, že se semnou do finále na 100% počítá, tak jsem byl trochu nervózní. Nakonec jsem všechny cesty přelezl do topu, tak finále bylo jisté.
 
Můj pokus - VIDEO
 
 
Finále byla bílá cesta od Čoka v obtížnosti asi 7b. Dolezl jsem do půlky, kde mě překvapil dlouhý krok do koule, ze které jsem vypadl. Škoda, síly jsem měl dost a ani jsem neměl natečeno. Nevěděl jsem, zda-li to na druhé místo bude stačit. Nakonec se poštěstilo, všichni závodníci zamnou spadli max. o chyt před tou koulí, ze které jsem vypadl. Když dolezl poslední, oddychl jsem si. Měl jsem radost, že budu na bedně hned v závěsu za Vláďou, který, jak jsem očekával, cestu dolezl v pohodě do topu.

Krásný diplom a druhé místo
 
 





Žádné komentáře:

Okomentovat